Флексітанк – це міцний багатошаровий поліетиленовий вкладиш, який розташовується у стандартний контейнер. Ця технологія застосовується для перевезення наливних вантажів, до того ж об’єм контейнеру використовується максимально. Характеристики флексітанків дають можливість перевозити будь які безпечні рідкі вантажі.
Флексітанки для контейнерів компанії «LET» виготовлені по безшовній технології Bluesky: зовнішня оболонка ткана, зроблена з поліпропілену та підсилена арамідними нитками. Внутрішня частина складається з 4 шарів харчового поліетилену. На ній встановлені шаровий та випускний клапани.
Україна стала використовувати флексітанки нещодавно, однак ця технологія транспортування досить успішно використовується для експорту соняшникової олії та вина. Звісно ж ціна на перевезення завдяки флексітанкам значно знижується.
«Let» один зі світових лідерів по виробництву цього виду тари. Саме завдяки цьому ми можемо забезпечити кращі ціни на флексітанки. Продаж флексітанків здійснюється по всій території України. Ми можемо доставити їх в такі міста як Одеса, Київ, Харків та інші.
В нас ви можете не просто купити флексітанки, ми забезпечимо їх надійне встановлення у контейнер, адже робота з цим видом тари потребує значного досвіду та обладнання. Ми ретельно вибираємо контейнер. В ньому не має бути нерівностей та пошкоджень. До того ж стінки контейнеру додатково обшиваються гофрокартоном и тільки потім у контейнер вставляється флексітанк.
Продаж флексітанків та їх встановлення – це лише перший крок нашої роботи. Крім того ми забезпечуємо їх транспортування та гарантійне обслуговування.
Цікаві факти про флексітанки:
- Прямий предок флексітанків – старовинний шкіряний мішок. У давнину саме його використовували для перевезення рідини, частіш за все води, вина, молока та олії. Бурдюк виготовляли з цільної шкіри тварин. Здерти її було потрібно через вию, так, щоб не було отворів. Три лапи перев’язували, а четверта використовувалася щоб наливати рідину. Чим більшим була тварина, тим більшим був бурдюк. Ось такі суворі були часи.
- Гнучкі резервуари використовувались як баки для пального на англійських винищувачах та бомбардувальниках за часів Другої світової війни
- Вже у 1959 році еластичні баки почали рекламувати як резервуари для перевезення рідини. Їх пропонувала британська компанія «Imperial Chemical Industries», до того ж перевізники стверджували, що транспортувати у пра-флексітанці можливо будь яку рідину.
- У цьому ж році гнучкий резервуар особливої конструкції для зберігання та транспортування рідини запатентував алжирський винороб Андре Лабаронн. Свій винахід він успішно впровадив у сільському господарстві. Компанія, що він заснував, виробляє такі резервуари й у наші дні, а також гнучкі баки для різних видів транспорту від вантажівок до барж.
- Покатались флексітанки й на гоночних машинах. Їх використовували як баки для пального у «Формулі 1». Гнучкі баки для пального виробляли з гуми та термопластики. Вони не вибухали при аварії і це врятувало багатьох автогонщиків. Однак у масове виробництво такі баки не впровадили.
- Подорож у Антарктику флексітанки, виготовлені з неоперену здійснили на початку 60-х років. У гігантських резервуарах зберігали мазут. Об’єм досить великий – 45000 літрів. І все це досить добре покоїлося прямо на вічній мерзлоті. Відтоді такі подорожі стали регулярними.
- Флексітанки використовують і для гасіння пожеж. Воду можна підвезти у будь яке місце, куди доїде контейнеровоз. А брандспойт підключається до системи завантаження/відвантаження напряму.
- У 70-ті роки один флексітанк коштував 5000 доларів. Виробники втішали покупців тим, що виріб був багаторазовим.
- Сучасні флексітанки одноразові, а деякі навіть екологічні, наприклад американські можна утилізувати